Interior Design

Art School Wandsbek

In the course of the corporate design relaunch of the KW wertmarke develops new interior ideas for the school‘s classrooms. Accompanied by the new logo which visually narrows down the KW‘s character: The interaction of individuality and teamwork, this feeling is transported through large-scale mural art.

Zurück zur Übersicht
Kunstschule plakat
Kunstschule wandsbek signaletik
Kunstschule wandsbek fassade
Kunstschule wandsbek infrografik
Kunstschule wandsbek aula

Interior Design

further interesting projects

Störtebeker Brauspezialitäten

Störtebeker Brauspezialitäten Corporate Design

The connection of the past and presence works as the foundation for the relaunch of the brand "STÖRTEBECKER Brauspezialitäten" (brew specialities). Wertmarke develops the key- visual, a cog on the rough sea, as a symbol for the myth...

Movies

Endlich Hell im Norden – unter diesem Motto kreiert wertmarke eine multimedial angelegte Kampagne für die neue Biersorte „Nordisch-Hell“ aus dem Hause Störtebeker.

stoertebeker-eph.com

stoertebeker-eph.com UI/UX-Design

Meilenstein im Störtebeker Whisky Crowdfunding

Meilenstein im Störtebeker Whisky Crowdfunding Corporate Design

100.000 € in nur zwei Wochen sammeln – das war das Ziel der ersten Stufe der wertmarke-Kommunikationsstrategie für die Crowdfunding-Kampagne von Störtebeker Whisky.

get in touch with wertmarke

Contact

wertmarke hamburg GmbH
Alte Druckerei
Bahrenfelderstr. 73b

D-22765 Hamburg

Inquiries