UI/UX-Design

praesentarium.com

The web presence for Gerriet Danz, one of the most acknowledged presentation and media coaches in Germany. "The brand appearance should be as extraordinary as my workshops and coachings are.", said Gerriet Danz. A concept was developed that integrates film sequences in which the coach can present himself and his workshops on a professional and personal level.

Zurück zur Übersicht
Praesentarium web06
Praesentarium web5
Praesentarium web4
Praesentarium web01
Praesentarium web05
Praesentarium web02
Praesentarium web07

UI/UX-Design

further interesting projects

Movies

Endlich Hell im Norden – unter diesem Motto kreiert wertmarke eine multimedial angelegte Kampagne für die neue Biersorte „Nordisch-Hell“ aus dem Hause Störtebeker.

Störtebeker Brauquartier - Sudhaus

Störtebeker Brauquartier - Sudhaus Interior Design

In der Braumanufaktur von Störtebeker kann man Bier genießen – und verstehen. Im alten Sudhaus, das von wertmarke neu gestaltet wird, startet...

CARLS an der Elbphilharmonie

CARLS an der Elbphilharmonie Product Design

For the opening of CARLS at the Elbphilharmonie, a subsidiary company of the hotel Luis C. Jacob, wertmarke develops a tin for their high-quality spices. Besides a viewing window and the brand name...

Abenteuerreise

Abenteuerreise UI/UX-Design

Klick dich mit Störtebeker ins Abenteuer. Mit der neuen Website für
virtuell moderierte Verkostungen liefert wertmarke das volle
Craftbierprogramm – zum live erleben und im Nachgang streamen. Die
Kogge auf der Startseite nimmt den Besucher mit auf die Reise durch
das Degustationsangebot der Braumanufaktur, das Einmaleins der
richtigen Vorbereitung und die Produktsortimente, die pünktlich zur
Verkostung eintreffen.

get in touch with wertmarke

Contact

wertmarke hamburg GmbH
Alte Druckerei
Bahrenfelderstr. 73b

D-22765 Hamburg

Inquiries