Packaging

Qowaz

The look of the 50s functions as the basis for the brand identity of the mixed beer beverage Qowaz (wheat, coke and lemongrass). The packaging concept combines labels handed down with retro elements. Qowaz was chosen as "best design" in the context of a consumer survey concerning mixed beer beverages conducted by Fürstenberg.

Zurück zur Übersicht
Qowaz flasche
Qowaz maria
Qowaz box
Qowaz logo
Qowaz sixpack

Packaging

further interesting projects

Meilenstein im Störtebeker Whisky Crowdfunding

Meilenstein im Störtebeker Whisky Crowdfunding Corporate Design

100.000 € in nur zwei Wochen sammeln – das war das Ziel der ersten Stufe der wertmarke-Kommunikationsstrategie für die Crowdfunding-Kampagne von Störtebeker Whisky.

PROBIO Gewürzmanufaktur

PROBIO Gewürzmanufaktur Packaging

The typical tin plate containers that were specifically developed for PROBIO were introduced in different packages. The traditional brand PROBIO, founded in 1954...

Störtebeker Edition

Störtebeker Edition Product Design

Inspiriert von der Architektur der Elbphilharmonie kreiert wertmarke für die Störtebeker Sonderedition eine nachhaltige...

Ebbe & Flut Imagefilm

Ebbe & Flut Imagefilm Movies

Wasser ist ein Geschenk der Natur. Mit dem Kauf des Mineralwassers Ebbe & Flut geben wir Menschen etwas zurück....

get in touch with wertmarke

Contact

wertmarke hamburg GmbH
Alte Druckerei
Bahrenfelderstr. 73b

D-22765 Hamburg

Inquiries