Packaging

Qowaz

The look of the 50s functions as the basis for the brand identity of the mixed beer beverage Qowaz (wheat, coke and lemongrass). The packaging concept combines labels handed down with retro elements. Qowaz was chosen as "best design" in the context of a consumer survey concerning mixed beer beverages conducted by Fürstenberg.

Zurück zur Übersicht
Qowaz flasche
Qowaz maria
Qowaz box
Qowaz logo
Qowaz sixpack

Packaging

further interesting projects

Störtebeker Brauquartier

Störtebeker Brauquartier Movies

Die Qualität der Störtebeker Biere muss man erleben. Am besten im Störtebeker Brauquartier in der Hanse...

Nationalpark-Zentrum Königsstuhl

Nationalpark-Zentrum Königsstuhl Corporate Design

Zwischen den uralten Buchenwäldern der Stubnitz und der weißen Felskante Rügens liegt ein Ort, der inspiriert – nicht nur Naturliebhaber, sondern auch Markenentwickler.

Binzer Bucht

Binzer Bucht Corporate Design

In einem 18-monatigen Markenbildungsprozess entwickelt wertmarke die neue Dachmarke „Binzer Bucht“ mit den Submarken „Binz“ und „Prora“. Entstanden ist ein Corporate Design für den...

KAROO Wasser

KAROO Wasser Packaging

Wertmarke is instructed to develop a new packaging concept for the South African mineral water KAROO. The name reflects the product and thus it is mandatory to communicate the purity and quality of the well...

get in touch with wertmarke

Contact

wertmarke hamburg GmbH
Alte Druckerei
Bahrenfelderstr. 73b

D-22765 Hamburg

Inquiries